Oldal: 4 / 4

Re: Skyward_Sword_konstansok

Elküldve: 2018. január 24. 14:40
Szerző: LinEkvel
Van itt két dialógus, amit nem nagyon értek:

Hibás dialógus..JPG
Hibás dialógus..JPG (42.31 KiB) Megtekintve 31863 alkalommal


Itt látszólag a három dialógus teljesen ugyanaz, annyi különbséggel, hogy az 1952-esbe 2, az 1953-asba rögtön 4 fölös "[Red1]" vezérlő karakter került. Ez valami hiba vagy nem véletlenül van így? Érdemes-e ezzel foglalkozni vagy csak dobáljam bele a plusz vezérlő karaktereket oszt annyi?

Re: Skyward_Sword_konstansok

Elküldve: 2018. január 28. 19:38
Szerző: csomi
Szia,

Bocsi csak most lattam, hogy irtal. Ezek a 'hibak' nagy valoszinuseggel a gyari konvertalas soran maradtak benne es kelekteztek ilyen beagyazott szindefiniciok. A vegeredmeny (megjelenites) szempontjabol tokeletesen ugyanaz, vagy annak kene lennie az eredmenynek mint az [1951]-es dialogus eseteben. A mi forditonk pedig ugy dolgozik, hogy az ilyet nem szuri ki, hanam egy az egyben megkoveteli minden vezerlokarakter bevitelet, megha az redundans modon tobbszor is van, hogy teljesen egyezo legyen az eredetivel. Majd a jatek szovegfeldolgozoja megoldja.
Tehat ilyen esetekben igen, be kell illeszteni tobbszor is az adott szin vagy mas vezerlokodot, fuggetlenul attol hogy felesleges es szarul is nez ki. Annal is inkabb, mivel a forditorenszer ugy sem engedi feltolteni addig, amig minden vezerlokod az eredetibol nincs beillesztve.

Re: Skyward_Sword_konstansok

Elküldve: 2018. április 25. 8:05
Szerző: LinEkvel
Az egyik, már leellenőrzött sorban láttam valami furcsát:

0-1368.JPG
0-1368.JPG (18.1 KiB) Megtekintve 31404 alkalommal


Ott mi történik a sor végén? :D

Re: Skyward_Sword_konstansok

Elküldve: 2018. április 25. 13:35
Szerző: csomi
Jah igen! En felejtettem ott, mert a jatekban teszteltem a magyar ekezetes betuket. Egyelore ott marad a teszteles miatt, mert ennek a dialogusnak tudom a helyet a jatekben. Mar jo hogy visszatertel! 8-)